Abstract:
У статті на основі аналізу матеріалів XIV та XV Всесвітнього конгресів з компаративної освіти показано вплив Усесвітньої ради співтовариств з порівняльної освіти (World Council of Comparative Education Societies) на проблематику та характер сучасних порівняльно-педагогічних досліджень. Підкреслено, що в фокусі уваги сучасної порівняльної освіти знаходяться не лише педагогічні, а й політичні, соціальні, економічні аспекти освітньої діяльності. Ця ситуація надзвичайно актуалізує міждисциплінарні наукові розвідки у галузі освіти. Встановлено, що найбільш важливими проблемами, до яких прикута увага педагогів-компаративістів світу, є: методологія й методи порівняльни досліджень; освіта в контексті глобалізації й інформаційних тенологій; збагачення міжнародного порівняльно-педагогічного дискурсу педагогічними ідеями й концептами різни цивілізацій. Виявлено тенденцію до виходу на перший план у порівняльній педагогіці питань, що в минулому були периферійними.
Description:
Ваховський M. Л. Діяльність Усесвітньої ради співтовариств з порівняльної освіти як чинник розвитку порівняльно-педагогічних досліджень/ М. Л. Ваховський // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 7 (296), жовтень. - Ч. 2. – С. 271-282.