dc.contributor.author |
Літовка, Є. Ю. |
|
dc.contributor.author |
Літовка, О. П. |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-22T09:19:39Z |
|
dc.date.available |
2021-03-22T09:19:39Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.other |
УДК 371.134 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7589 |
|
dc.description |
Літовка Є. Ю. Патріотична спрямованість професійної позиції майбутнього вчителя як цільовий компонент процесу фахової підготовки у педагогічному коледжі / Є. Ю. Літовка, О. П. Літовка // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 7 (296), жовтень. - Ч. 2. – С.107-113. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглядається патріотична спрямованість професійної позиції майбутнього вчителя як цільовий компонент фахової підготовки у педагогічному коледжі. Характеризуються категорії «професійна позиція», «педагогічна позиція» як система ціннісно-смислових ставлень особистості вчителя до різни сторін педагогічного процесу і його учасників. Уточнюється зміст поняття: «патріотизм». Особлива увага приділяється опису особливостей паторіотичної спрямованості як єдності особистісних якостей вчителя, що визначають усвідомлене розуміння цілей і завдань педагогічної діяльності, залежних від характеру домінуючого мотиву в системі професійної мотивації майбутнього вчителя. Підкреслюється важлива роль взаємозв’язку гуманістичного та інноваційного характеру патріотичної спрямованості і професійної позиції майбутнього вчителя, що формується на її основі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
фахова підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні вчителі |
uk_UA |
dc.subject |
патріотичне виховання |
uk_UA |
dc.title |
Патріотична спрямованість професійної позиції майбутнього вчителя як цільовий компонент процесу фахової підготовки у педагогічному коледжі |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |