Abstract:
У статті розглядається патріотична спрямованість професійної позиції майбутнього вчителя як цільовий компонент фахової підготовки у педагогічному коледжі. Характеризуються категорії «професійна позиція», «педагогічна позиція» як система ціннісно-смислових ставлень особистості вчителя до різни сторін педагогічного процесу і його учасників. Уточнюється зміст поняття: «патріотизм». Особлива увага приділяється опису особливостей паторіотичної спрямованості як єдності особистісних якостей вчителя, що визначають усвідомлене розуміння цілей і завдань педагогічної діяльності, залежних від характеру домінуючого мотиву в системі професійної мотивації майбутнього вчителя. Підкреслюється важлива роль взаємозв’язку гуманістичного та інноваційного характеру патріотичної спрямованості і професійної позиції майбутнього вчителя, що формується на її основі.
Description:
Літовка Є. Ю. Патріотична спрямованість професійної позиції майбутнього вчителя як цільовий компонент процесу фахової підготовки у педагогічному коледжі / Є. Ю. Літовка, О. П. Літовка // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 7 (296), жовтень. - Ч. 2. – С.107-113.