| dc.contributor.author | Ключан, Ю. В. | |
| dc.date.accessioned | 2021-03-22T07:00:04Z | |
| dc.date.available | 2021-03-22T07:00:04Z | |
| dc.date.issued | 2015 | |
| dc.identifier.other | УДК 37.013 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7574 | |
| dc.description | Клочан Ю. В. Третирування в підлітковому середовищі: сутність, соціально-педагогічні шляхи вирішення проблеми / Ю. В. Клочан // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 7 (296), жовтень. - Ч. 2. – С. 37-45. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті представлено зміст профілактики та корекції підліткового третирування в школі на рівня організації соціально-педагогічної роботи з учнями та соціально-педагогічного середовища школи. Визначено мету, методи, форми, особливості соціально-педагогічної профілактики та корекції третирування в підлітковому середовищі. Досліджено соціально-педагогічне середовище школи, сприятливе для соціального розвитку учнів, як відкриту соціально-педагогічну систему, в якій вдосконалюються виховні сфери, активізуються щільні зв’язки з різноманітними соціальними інституціями, установами, співпраця з якими може бути корисною у розв’язанні проблеми підліткових булінгу та мобінгу. Розглянуто сутність, зміст соціально-педагогічної роботи з педагогічними працівниками школи та батьками учнів як вагоми суб’єктів профілактики третирування учнів. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
| dc.subject | підліткове третирування | uk_UA |
| dc.subject | соціально-педагогічна профілактика | uk_UA |
| dc.subject | соціально-педагогічна корекція | uk_UA |
| dc.subject | соціально-педагогічне середовище | uk_UA |
| dc.title | Третирування в підлітковому середовищі: сутність, соціально-педагогічні шляхи вирішення проблеми | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |