dc.contributor.author |
Ключан, Ю. В. |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-22T07:00:04Z |
|
dc.date.available |
2021-03-22T07:00:04Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.other |
УДК 37.013 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7574 |
|
dc.description |
Клочан Ю. В. Третирування в підлітковому середовищі: сутність, соціально-педагогічні шляхи вирішення проблеми / Ю. В. Клочан // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 7 (296), жовтень. - Ч. 2. – С. 37-45. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті представлено зміст профілактики та корекції підліткового третирування в школі на рівня організації соціально-педагогічної роботи з учнями та соціально-педагогічного середовища школи. Визначено мету, методи, форми, особливості соціально-педагогічної профілактики та корекції третирування в підлітковому середовищі. Досліджено соціально-педагогічне середовище школи, сприятливе для соціального розвитку учнів, як відкриту соціально-педагогічну систему, в якій вдосконалюються виховні сфери, активізуються щільні зв’язки з різноманітними соціальними інституціями, установами, співпраця з якими може бути корисною у розв’язанні проблеми підліткових булінгу та мобінгу. Розглянуто сутність, зміст соціально-педагогічної роботи з педагогічними працівниками школи та батьками учнів як вагоми суб’єктів профілактики третирування учнів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
підліткове третирування |
uk_UA |
dc.subject |
соціально-педагогічна профілактика |
uk_UA |
dc.subject |
соціально-педагогічна корекція |
uk_UA |
dc.subject |
соціально-педагогічне середовище |
uk_UA |
dc.title |
Третирування в підлітковому середовищі: сутність, соціально-педагогічні шляхи вирішення проблеми |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |