Abstract:
У статті представлено зміст профілактики та корекції підліткового третирування в школі на рівня організації соціально-педагогічної роботи з учнями та соціально-педагогічного середовища школи. Визначено мету, методи, форми, особливості соціально-педагогічної профілактики та корекції третирування в підлітковому середовищі. Досліджено соціально-педагогічне середовище школи, сприятливе для соціального розвитку учнів, як відкриту соціально-педагогічну систему, в якій вдосконалюються виховні сфери, активізуються щільні зв’язки з різноманітними соціальними інституціями, установами, співпраця з якими може бути корисною у розв’язанні проблеми підліткових булінгу та мобінгу. Розглянуто сутність, зміст соціально-педагогічної роботи з педагогічними працівниками школи та батьками учнів як вагоми суб’єктів профілактики третирування учнів.
Description:
Клочан Ю. В. Третирування в підлітковому середовищі: сутність, соціально-педагогічні шляхи вирішення проблеми / Ю. В. Клочан // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 7 (296), жовтень. - Ч. 2. – С. 37-45.