dc.contributor.author |
Желанова, В. В. |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-22T06:37:30Z |
|
dc.date.available |
2021-03-22T06:37:30Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.other |
УДК 37.035.6 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7571 |
|
dc.description |
Желанова В. В. Система псиxoлoгo-пeдaгoгічнoгo супpoвіду мoлoдшиx шкoляpів-пepeсeлeнців із зoни ATO / В. В. Желанова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 7 (296), жовтень. - Ч. 2. – С. 29-37. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У представленій статті розкрито систему психолого-педагогічного супровіду молодших школярів-переселенців із зони АТО. Висвітлено сутність феномену психолого-педагогічного супровіду. С характеризовано структурні складники пропонованої системи, що пов’язані з метою, суб’єктами супровіду, засобами педагогічної комунікації. Проаналізовано сутність функційних складників даної системи, а саме діагностичного, що відбиває діагностико-аналітичні аспекти психолого-педагогічного супровіду; проектувального, який пов’ язаний з процесом цілепокладання, планування, прогнозування очікуваних результатів; організаційного, спрямованого на створення системи умов для успішної адаптації дітей- переселенців та надання допомоги дітям та її батькам, що мають різні проблеми; комунікативного, що відбиває специфічні особливості педагогічного спілкування з дітьми
переселенцями в сисемі «вчитель- учень», «учень-учень». |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
система психолого-педагогічного супровіду |
uk_UA |
dc.subject |
молодший школяр |
uk_UA |
dc.subject |
переселенці |
uk_UA |
dc.subject |
емоційна депрівація |
uk_UA |
dc.title |
Система псиxoлoгo-пeдaгoгічнoгo супpoвіду мoлoдшиx шкoляpів-пepeсeлeнців із зoни ATO |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |