Abstract:
У представленій статті розкрито систему психолого-педагогічного супровіду молодших школярів-переселенців із зони АТО. Висвітлено сутність феномену психолого-педагогічного супровіду. С характеризовано структурні складники пропонованої системи, що пов’язані з метою, суб’єктами супровіду, засобами педагогічної комунікації. Проаналізовано сутність функційних складників даної системи, а саме діагностичного, що відбиває діагностико-аналітичні аспекти психолого-педагогічного супровіду; проектувального, який пов’ язаний з процесом цілепокладання, планування, прогнозування очікуваних результатів; організаційного, спрямованого на створення системи умов для успішної адаптації дітей- переселенців та надання допомоги дітям та її батькам, що мають різні проблеми; комунікативного, що відбиває специфічні особливості педагогічного спілкування з дітьми
переселенцями в сисемі «вчитель- учень», «учень-учень».
Description:
Желанова В. В. Система псиxoлoгo-пeдaгoгічнoгo супpoвіду мoлoдшиx шкoляpів-пepeсeлeнців із зoни ATO / В. В. Желанова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 7 (296), жовтень. - Ч. 2. – С. 29-37.