Abstract:
У статті актуалізовано те, що в умовах інформатизації, цифровізації,
дидіжиталізації освіти сучасні вчителі початкової школи мають володіти
медіакомпетентністю. Проаналізовано розвідки зарубіжних та вітчизняних
учених стосовно поняття «медіакомпетентність майбутніх учителів початкової
школи». У ході ретроспективного аналізу охарактеризовано означене поняття
як індивідуальна риса особистості, інтегрована характеристика знань, умінь,
навичок, що дозволить здобувачам освіти використовувати медіазасоби для
реалізації освітніх завдань в умовах діджиталізації. Підкреслено, що
систематичне використання медіазасобів, онлайн-сервісів у ході професійної
підготовки дозволить сформувати компетенції, професійні, осучаснені якості
майбутніх учителів, а також медіакомпетентність як важливу рису фахівця
нової генерації. Надано перелік медіапродуктів у результаті інтеграції
професійної підготовки майбутніх учителів з сучасними освітніми онлайнсервісами.
Description:
Толмачова І. Г. Використання онлайн-сервісів у професійній підготовці
майбутніх учителів початкової школи як запорука успішного формування медіа
компетентності / І. Г. Толмачова // «Science and education: problems, prospects and
innovations» (March 3-5, 2021). - CPN Publishing Group, Kyoto, Japan, 2021. - Р. 530–
538.