dc.contributor.author |
Петренко, Л. М. |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-03T13:05:37Z |
|
dc.date.available |
2021-03-03T13:05:37Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.other |
УДК 37.091.33.4-053.5 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7504 |
|
dc.description |
Петренко Л. М. Григорій Ващенко про місце і роль гри у навчанні й вихованні дітей / Л. М. Петренко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 3 (300), квітень. - Ч. 1. – С. 313-320. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Розглянуто погляди Г. Ващенка на роль гри у навчанні і вихованні дитини. Особливу увагу присвячено розкриттю ролі гри у молодшому віці. З’ясовано вплив обрядової ігрової народної традиції на формування особистості. Показано роль гри в процесі соціалізації дитини. Особливу увагу приділено використанню гри у навчальному процесі. Відмічено особливу функцію розвитку фантазії дітей при організації сюжетних ігор. Досліджено місце гри в житті дитини, уплив ігрової діяльності на виховання дітей. Проаналізовано, що важливим методологічним підґрунтям в контексті дослідження є бачення Г. Ващенком ключової ролі батьків та педагогів в організації ігрової діяльності дітей. Вказано на необхідність підготовки педагогів до оволодіння ігровими формами та методами роботи. Підкреслено роль ігрової діяльності у навчанні та вихованні дитини за спадщиною Г. Ващенка. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
ігрові технології |
uk_UA |
dc.subject |
ігрова діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
навчання |
uk_UA |
dc.subject |
виховання |
uk_UA |
dc.subject |
соціалізація |
uk_UA |
dc.title |
Григорій Ващенко про місце і роль гри у навчанні й вихованні дітей |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |