| dc.contributor.author | Петренко, Л. М. | |
| dc.date.accessioned | 2021-03-03T13:05:37Z | |
| dc.date.available | 2021-03-03T13:05:37Z | |
| dc.date.issued | 2016 | |
| dc.identifier.other | УДК 37.091.33.4-053.5 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7504 | |
| dc.description | Петренко Л. М. Григорій Ващенко про місце і роль гри у навчанні й вихованні дітей / Л. М. Петренко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 3 (300), квітень. - Ч. 1. – С. 313-320. | uk_UA |
| dc.description.abstract | Розглянуто погляди Г. Ващенка на роль гри у навчанні і вихованні дитини. Особливу увагу присвячено розкриттю ролі гри у молодшому віці. З’ясовано вплив обрядової ігрової народної традиції на формування особистості. Показано роль гри в процесі соціалізації дитини. Особливу увагу приділено використанню гри у навчальному процесі. Відмічено особливу функцію розвитку фантазії дітей при організації сюжетних ігор. Досліджено місце гри в житті дитини, уплив ігрової діяльності на виховання дітей. Проаналізовано, що важливим методологічним підґрунтям в контексті дослідження є бачення Г. Ващенком ключової ролі батьків та педагогів в організації ігрової діяльності дітей. Вказано на необхідність підготовки педагогів до оволодіння ігровими формами та методами роботи. Підкреслено роль ігрової діяльності у навчанні та вихованні дитини за спадщиною Г. Ващенка. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
| dc.subject | ігрові технології | uk_UA |
| dc.subject | ігрова діяльність | uk_UA |
| dc.subject | навчання | uk_UA |
| dc.subject | виховання | uk_UA |
| dc.subject | соціалізація | uk_UA |
| dc.title | Григорій Ващенко про місце і роль гри у навчанні й вихованні дітей | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |