Abstract:
У статті розглядаються психолого-педагогічні основи підготовки майбутніх соціальних педагогів до організації соціально-педагогічної роботи з вихованцями-сиротами в умовах реабілітаційного центру. Автори розкривають особливі риси реабілітаційного центру як інноваційного закладу та обґрунтовують співвідношення в ньому навчально-виховного і лікувально-оздоровчого процесів. У статті здійснюється характеристика вихованців-сиріт як особливої демографічної групи та обґрунтовуються форми і методи соціальнопедагогічної роботи з ними в умовах реабілітаційних центрів. Доводиться, що ефективна діяльність реабілітаційного центру можлива за умови підготовки майбутніх соціальних педагогів до виховання дітейсиріт та дітей, які залишилися без опіки батьків, у цьому закладі.
Description:
Коношенко Н. А. Теоретичні основи підготовки майбутніх соціальних педагогів до організації соціально-педагогічної роботи з дітьми-сиротами в умовах реабілітаційного центру / Н. А. Коношенко, Ю. В. Голенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка:Педагогічні науки. - 2016. - № 3 (300), квітень. - Ч. 1. – С. 284-291.