dc.description.abstract |
У статті розкрито сутність, основні механізми, завдання та зміст діяльності з управління якістю діяльності викладачів кафедри. Охарактеризовані три рівня управління якістю діяльності викладачів кафедри: державний, університетський, кафедральний. Головну увагу приділено кафедральному рівню управління якістю діяльності викладачів. Моделювання системи управління якістю діяльності викладачів кафедри здійснено з урахуванням сучасних теорій менеджменту: комплексного управління якість TQM, теорії управління якість на основі міжнародних стандартів ISO серії 9000, теорії організації, що сама навчається. У діяльності викладачів виокремлено чотири головні напрями: освітня діяльність, наукова діяльність, навчально-методична діяльність, громадська діяльність і відповідно до них чотири напрями управління їх діяльністю. У кожному напрямі управління якістю діяльності викладачів кафедри виокремлено головні процедури та запропоновано механізми їх реалізації. Стаття узагальнює досвід управління кафедрою державної служби, адміністрування та управління Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. |
uk_UA |