dc.contributor.author | Місько, Н. В. | |
dc.date.accessioned | 2021-03-02T13:15:40Z | |
dc.date.available | 2021-03-02T13:15:40Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.other | УДК 37.014.5(477):025.4.06ʺ19/20ʺ | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7480 | |
dc.description | Місько Н. В. Особливості розвитку наукового тезаурусу вітчизняної теорії управління освітою (остання чверть ХХ – початок ХХІ століття) / Н. В. Місько // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 3 (300), квітень. - Ч. 1. – С. 173-182. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті здійснений аналіз особливостей розвитку наукового тезаурусу вітчизняної теорії управління освітою останньої чверті ХХ ст. – початку ХХІ ст. Актуальність дослідження даної проблеми обумовлена тим, що інтенсивний розвиток теорії управління освітою, як окремої наукової галузі, вимагає формування, розвитку та впорядкування відповідного понятійного апарату. Автор розглядає проблему розвитку наукового тезаурусу вітчизняної теорії управління освітою останньої чверті XX ст. – початку XXI ст. з позицій системного підходу, спираючись на принципи історизму та детермінізму, що дозволяє йому розглядати розвиток наукового тезаурусу вітчизняної теорії управління освітою, як складне явище, що обумовлюється дією внутрішніх і зовнішніх чинників, як відображення розвитку теорії та практики управління освітою, соціально-політичних, економічних, культурних та загальнонаукових перетворень, характерних для досліджуваного періоду, як результат історичного розвитку управлінських понять і системних відносин. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
dc.subject | тезаурус | uk_UA |
dc.subject | управління освітою | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | історія педагогіки | uk_UA |
dc.subject | критерії | uk_UA |
dc.title | Особливості розвитку наукового тезаурусу вітчизняної теорії управління освітою (остання чверть ХХ – початок ХХІ століття) | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |