dc.contributor.author |
Ішутіна, О. Є. |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-02T12:53:20Z |
|
dc.date.available |
2021-03-02T12:53:20Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.other |
УДК 316.613-047.36:[37.011.3-051:811.161.2] |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7478 |
|
dc.description |
Ішутіна О. Є. Зміст і сутність поняття моніторингу якості професійної лінгвометодичної підготовки майбутніх учителів рідної мови / О. Є. Ішутіна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 3 (300), квітень. - Ч. 1. – С. 158-167. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті проаналізовано поняття «якість освіти» в контексті актуальних реалій системи освіти в Україні. Схарактеризовано основні підходи до визначення його сутності: компетентнісно-орієнтований, процесуально-результативний та філософсько-соціальний. З урахуванням зазначених підходів розкрито сутність поняття «якість професійної лінгвометодичної підготовки майбутнього вчителя української мови». Обґрунтовано доцільність використання моніторингових досліджень як системної і комплексної процедури вимірювання лінгвометодичної компетентності майбутнього вчителя рідної мови. Проаналізовано наявні в сучасній педагогічній науці дефініції поняття «моніторинг» і виокремлено кілька напрямів його тлумачення. Представлено інформаційно-статичний і прогностично-продуктивний підходи до тлумачення моніторингу, залежно від того аспекту, на якому акцентують увагу дослідники. Обґрунтовано технологічну природу моніторингових досліджень і запропоновано визначення моніторингу якості професійної лінгвометодичної підготовки майбутнього вчителя рідної мови. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
якість освіти |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
рідна мова |
uk_UA |
dc.subject |
лінгвометодична підготовка |
uk_UA |
dc.title |
Зміст і сутність поняття моніторингу якості професійної лінгвометодичної підготовки майбутніх учителів рідної мови |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |