Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Зміст і сутність поняття моніторингу якості професійної лінгвометодичної підготовки майбутніх учителів рідної мови

Show simple item record

dc.contributor.author Ішутіна, О. Є.
dc.date.accessioned 2021-03-02T12:53:20Z
dc.date.available 2021-03-02T12:53:20Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.other УДК 316.613-047.36:[37.011.3-051:811.161.2]
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7478
dc.description Ішутіна О. Є. Зміст і сутність поняття моніторингу якості професійної лінгвометодичної підготовки майбутніх учителів рідної мови / О. Є. Ішутіна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 3 (300), квітень. - Ч. 1. – С. 158-167. uk_UA
dc.description.abstract У статті проаналізовано поняття «якість освіти» в контексті актуальних реалій системи освіти в Україні. Схарактеризовано основні підходи до визначення його сутності: компетентнісно-орієнтований, процесуально-результативний та філософсько-соціальний. З урахуванням зазначених підходів розкрито сутність поняття «якість професійної лінгвометодичної підготовки майбутнього вчителя української мови». Обґрунтовано доцільність використання моніторингових досліджень як системної і комплексної процедури вимірювання лінгвометодичної компетентності майбутнього вчителя рідної мови. Проаналізовано наявні в сучасній педагогічній науці дефініції поняття «моніторинг» і виокремлено кілька напрямів його тлумачення. Представлено інформаційно-статичний і прогностично-продуктивний підходи до тлумачення моніторингу, залежно від того аспекту, на якому акцентують увагу дослідники. Обґрунтовано технологічну природу моніторингових досліджень і запропоновано визначення моніторингу якості професійної лінгвометодичної підготовки майбутнього вчителя рідної мови. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject якість освіти uk_UA
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.subject рідна мова uk_UA
dc.subject лінгвометодична підготовка uk_UA
dc.title Зміст і сутність поняття моніторингу якості професійної лінгвометодичної підготовки майбутніх учителів рідної мови uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account