dc.contributor.author |
Павлюк, Р. О. |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-02T07:01:42Z |
|
dc.date.available |
2021-03-02T07:01:42Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7451 |
|
dc.description |
Павлюк Р. О. Стратегічні напрямки переходу до навчання на дослідницькій основі / Р. О. Павлюк // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 3 (300), квітень. - Ч. 1. – С. 30-38. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті визначено перспективність переорієнтації сучасної системи освіти України від відтворювального навчання до навчання на дослідницькій основі. Проаналізовано сучасні зарубіжні дослідження з питань організації навчального процесу на дослідницькій основі та визначено, які переваги така система може надати майбутньому фахівцеві. Окрім того, визначені методи навчання, які можуть бути ефективними при організації навчання на дослідницькій діяльності. Одним із таких методів визначено проектне навчання із написанням та презентацією студентом навчального наукового проекту. Зазначено, що такий навчальний науковий проект може виконуватись на основі вивчення декількох дисциплін на основі інтердисциплінарності. Закцентовано увагу на обв’язковому застосуванні методів науководослідницької діяльності під час вивчення всіх дисциплін, які передбачені освітньою програмою. Узагальнено основні переваги навчання на дослідницькій основі у професійній підготовці майбутнього фахівця та формуванні його ключових компетентностей. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
навчальний процес |
uk_UA |
dc.subject |
навчальний науковий проект |
uk_UA |
dc.subject |
методи навчання |
uk_UA |
dc.subject |
освітній процес |
uk_UA |
dc.subject |
науково-дослідна діяльність |
uk_UA |
dc.title |
Стратегічні напрямки переходу до навчання на дослідницькій основі |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |