| dc.contributor.author | Андріянова, Г. І. | |
| dc.contributor.author | Скора, Н. А. | |
| dc.date.accessioned | 2021-02-16T11:40:20Z | |
| dc.date.available | 2021-02-16T11:40:20Z | |
| dc.date.issued | 2018 | |
| dc.identifier.other | УДК 37.018.43:37.091.33-027.22:796 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7296 | |
| dc.description | Андріянова Г. І. Використання ігрових технологій у дистанційному навчанні вищої школи / Г. І. Андріянова, Н. А. Скора // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2018. - № 7 (321), жовтень. – С. 138-147. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті розглянуто саме розвиток дистанційного навчання на сучасному етапі модернізації української освіти. Навчання повинно спиратися на інтереси студентів (учнів), тому інтерес є передумовою навчання і його результатом. Активне використання нових інформаційних технологій розширює традиційні форми організації освітнього процесу. Власне організація навчального процесу в сучасних умовах вимагає поєднання різних технологій, творчого підходу до використання кожної з них, а також створення нових навчальних технологій дистанційного навчання. У процесі дослідження визначено, що впровадження ігрових технологій у дистанційному навчанні у вищій школі є одним з найбільш ефективних інноваційних методів. Активність студентів проявляється яскраво, носить тривалий характер й сприяє їхній активності коли матеріал подається в формі гри. Ігри позитивно впливають на формування у студентів пізнавальних інтересів, на формування цілісної картини культурного простору, сприяють усвідомленому освоєнню іноземної мови. Тому в межах дослідження були запропоновані приклади ігор, що пов’язані з методикою викладання іноземних мов. Доведено, що застосування ігрових технологій концентрує увагу студентської аудиторії, стимулює запам’ятовування навчального матеріалу, формує інформаційну культуру студентів. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | філологічні науки; | |
| dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
| dc.subject | ігрові технології | uk_UA |
| dc.subject | інформаційні ресурси | uk_UA |
| dc.subject | інтерактивні заняття | uk_UA |
| dc.subject | інноваційні технології | uk_UA |
| dc.subject | навчальний процес | uk_UA |
| dc.title | Використання ігрових технологій у дистанційному навчанні вищої школи | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |