Abstract:
У статті розглянуто саме розвиток дистанційного навчання на сучасному етапі модернізації української освіти. Навчання повинно спиратися на інтереси студентів (учнів), тому інтерес є передумовою навчання і його результатом. Активне використання нових інформаційних технологій розширює традиційні форми організації освітнього процесу. Власне організація навчального процесу в сучасних умовах вимагає поєднання різних технологій, творчого підходу до використання кожної з них, а також створення нових навчальних технологій дистанційного навчання. У процесі дослідження визначено, що впровадження ігрових технологій у дистанційному навчанні у вищій школі є одним з найбільш ефективних інноваційних методів. Активність студентів проявляється яскраво, носить тривалий характер й сприяє їхній активності коли матеріал подається в формі гри. Ігри позитивно впливають на формування у студентів пізнавальних інтересів, на формування цілісної картини культурного простору, сприяють усвідомленому освоєнню іноземної мови. Тому в межах дослідження були запропоновані приклади ігор, що пов’язані з методикою викладання іноземних мов. Доведено, що застосування ігрових технологій концентрує увагу студентської аудиторії, стимулює запам’ятовування навчального матеріалу, формує інформаційну культуру студентів.
Description:
Андріянова Г. І. Використання ігрових технологій у дистанційному навчанні вищої школи / Г. І. Андріянова, Н. А. Скора // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2018. - № 7 (321), жовтень. – С. 138-147.