Abstract:
Стаття присвячена теоретичному аспекту впровадження інклюзивної
освіти в Україні. Характерною особливістю сьогодення є реконструювання
системи спеціальної освіти на гуманістичних засадах, створення в країні
альтернативних моделей психолого -педагогічної підтримки, механізмів для
вільного вибору форм навчання дітей з особливими освітніми потребами. У
статті зазначені основні принципи інклюзивної школи. Також, визначені
чинники, які необхідно враховувати для ефективного розвитку інклюзивної
освіти в Україні.
Description:
Гарбузюк Т. В. Інклюзивна освіта у світлі проблем гуманізму / Т.В. Гарбузюк,
І. А. Мурсамітова // Система надання освіти дітям з особливими освітніми потребами в умовах сучасного закладу : Збірник за матеріалами VІІІ Всеукр. наук.-практич. конф. з міжнар. участю. – Лисичанськ : ВП «Лисичанський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка», 2020. – С. 38-40.