dc.contributor.author |
Пшеничних, М. М. |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-05T08:38:05Z |
|
dc.date.available |
2021-02-05T08:38:05Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7188 |
|
dc.description |
Пшеничних М. М. Музично-аналітична діяльність як компонент професійної компетентності майбутніх учителів музики // М. М. Пшеничних // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 2 (299), травень. – С. 26-33. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Стаття висвітлює один із провідних видів музичної діяльності й компонент професійної компетентності майбутніх учителів музики - музично-аналітичну діяльність. Автор вказує, що аналітичні навички використовуються практично в усіх видах діяльності вчителя музики в школі, проте вміння розкрити зміст музичних творів, усвідомити специфіку різноманітних жанрів та форм набувають особливої актуальності у музично-виконавській діяльності. Описані основні види аналізу творів, використовувані у музично- педагогічній теорії і практиці. Серед них: цілісний аналіз музичних творів як музикознавча інтерпретація музичного твору; художньо- педагогічний аналіз як провідний вид музично-аналітичної діяльності; аналіз-інтерпретація; інтонаційний аналіз. Останній вид аналізу, на думку автора, є найдоцільнішим у професійній підготовці майбутнього вчителя музики, зокрема для формування його інструментально-виконавської компетентності. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
освіта |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні учителі |
uk_UA |
dc.subject |
вчителі музики |
uk_UA |
dc.subject |
професійна компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
інтонаційний аналіз |
uk_UA |
dc.title |
Музично-аналітична діяльність як компонент професійної компетентності майбутніх учителів музики. |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |