| dc.contributor.author | Пшеничних, М. М. | |
| dc.date.accessioned | 2021-02-05T08:38:05Z | |
| dc.date.available | 2021-02-05T08:38:05Z | |
| dc.date.issued | 2016 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7188 | |
| dc.description | Пшеничних М. М. Музично-аналітична діяльність як компонент професійної компетентності майбутніх учителів музики // М. М. Пшеничних // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 2 (299), травень. – С. 26-33. | uk_UA |
| dc.description.abstract | Стаття висвітлює один із провідних видів музичної діяльності й компонент професійної компетентності майбутніх учителів музики - музично-аналітичну діяльність. Автор вказує, що аналітичні навички використовуються практично в усіх видах діяльності вчителя музики в школі, проте вміння розкрити зміст музичних творів, усвідомити специфіку різноманітних жанрів та форм набувають особливої актуальності у музично-виконавській діяльності. Описані основні види аналізу творів, використовувані у музично- педагогічній теорії і практиці. Серед них: цілісний аналіз музичних творів як музикознавча інтерпретація музичного твору; художньо- педагогічний аналіз як провідний вид музично-аналітичної діяльності; аналіз-інтерпретація; інтонаційний аналіз. Останній вид аналізу, на думку автора, є найдоцільнішим у професійній підготовці майбутнього вчителя музики, зокрема для формування його інструментально-виконавської компетентності. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
| dc.subject | освіта | uk_UA |
| dc.subject | майбутні учителі | uk_UA |
| dc.subject | вчителі музики | uk_UA |
| dc.subject | професійна компетентність | uk_UA |
| dc.subject | інтонаційний аналіз | uk_UA |
| dc.title | Музично-аналітична діяльність як компонент професійної компетентності майбутніх учителів музики. | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |