Abstract:
Стаття висвітлює один із провідних видів музичної діяльності й компонент професійної компетентності майбутніх учителів музики - музично-аналітичну діяльність. Автор вказує, що аналітичні навички використовуються практично в усіх видах діяльності вчителя музики в школі, проте вміння розкрити зміст музичних творів, усвідомити специфіку різноманітних жанрів та форм набувають особливої актуальності у музично-виконавській діяльності. Описані основні види аналізу творів, використовувані у музично- педагогічній теорії і практиці. Серед них: цілісний аналіз музичних творів як музикознавча інтерпретація музичного твору; художньо- педагогічний аналіз як провідний вид музично-аналітичної діяльності; аналіз-інтерпретація; інтонаційний аналіз. Останній вид аналізу, на думку автора, є найдоцільнішим у професійній підготовці майбутнього вчителя музики, зокрема для формування його інструментально-виконавської компетентності.
Description:
Пшеничних М. М. Музично-аналітична діяльність як компонент професійної компетентності майбутніх учителів музики // М. М. Пшеничних // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 2 (299), травень. – С. 26-33.