Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Структурно-змістовий контент психолого-педагогічного компоненту професійної компетентності майбутніх учителів музики.

Show simple item record

dc.contributor.author Гаврілова, Л. Г.
dc.contributor.author Пікула, О. О.
dc.date.accessioned 2021-02-05T08:30:45Z
dc.date.available 2021-02-05T08:30:45Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.other УДК 378.147:37.011.3-051:78
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7187
dc.description Гаврілова Л. Г. Структурно-змістовий контент психолого-педагогічного компоненту професійної компетентності майбутніх учителів музики / Л. Г. Гаврілова, О. О. Пікула // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 2 (299), травень. – С. 7-14. uk_UA
dc.description.abstract Стаття присвячена актуальній проблемі мистецької освіти - формуванню професійної компетентності майбутніх учителів музики, що цілком відповідає сучасній освітній парадигмі, яка розглядає компетентнісний підхід як один зі стратегічних напрямів державної політики в освітній сфері. Психолого-педагогічний компонент професійної компетентності майбутніх музикантів-педагогів структурується у три складові: когнітивну (усвідомлення й засвоєння провідних ідей, концепцій, фундаментальних психолого-педагогічних теорій, дидактичних принципів, змісту, форм та методів навчання й виховання; знання методики проведення уроків у школі, зокрема уроків музичного мистецтва та ін.); практично-діяльнісну (педагогічне спілкування, володіння майстерністю організаторської діяльності в управлінні колективом та навчально-виховним процесом, уміння здійснювати контроль, педагогічна техніка, навички самостійної роботи, педагогічна творчість тощо); ціннісно-особистісну (любов до дітей, внутрішні цінності, розвинена духовна культура, педагогічна інтуїція, рефлексія, потреба в професійно-педагогічному самовдосконаленні і т.д.). uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject професійна компетентність uk_UA
dc.subject майбутні вчителі uk_UA
dc.subject освіта uk_UA
dc.subject педагогіка uk_UA
dc.title Структурно-змістовий контент психолого-педагогічного компоненту професійної компетентності майбутніх учителів музики. uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account