Abstract:
Стаття присвячена актуальній проблемі мистецької освіти - формуванню професійної компетентності майбутніх учителів музики, що цілком відповідає сучасній освітній парадигмі, яка розглядає компетентнісний підхід як один зі стратегічних напрямів державної політики в освітній сфері. Психолого-педагогічний компонент професійної компетентності майбутніх музикантів-педагогів структурується у три складові: когнітивну (усвідомлення й засвоєння провідних ідей, концепцій, фундаментальних психолого-педагогічних теорій, дидактичних принципів, змісту, форм та методів навчання й виховання; знання методики проведення уроків у школі, зокрема уроків музичного мистецтва та ін.); практично-діяльнісну (педагогічне спілкування, володіння майстерністю організаторської діяльності в управлінні колективом та навчально-виховним процесом, уміння здійснювати контроль, педагогічна техніка, навички самостійної роботи, педагогічна творчість тощо); ціннісно-особистісну (любов до дітей, внутрішні цінності, розвинена духовна культура, педагогічна інтуїція, рефлексія, потреба в професійно-педагогічному самовдосконаленні і т.д.).
Description:
Гаврілова Л. Г. Структурно-змістовий контент психолого-педагогічного компоненту професійної компетентності майбутніх учителів музики / Л. Г. Гаврілова, О. О. Пікула // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 2 (299), травень. – С. 7-14.