dc.contributor.author | Трубавіна, І. М. | |
dc.date.accessioned | 2021-02-01T14:10:11Z | |
dc.date.available | 2021-02-01T14:10:11Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7120 | |
dc.description | Трубавіна І. М. Вища освіта в контексті андрогогічної моделі навчання / І.М.Трубавіна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 2. – С. 114-124. | uk_UA |
dc.description.abstract | Стаття розкриває особливості розуміння вищої освіти в контексті сучасних наукових розробок і світових тенденцій, доводить необхідність коректно андрогогічної моделі навчання у ВНЗ на основі показу різниці між студентом, учнем і дорослим, її значення для подальшого навчання протягом всього життя. Автор розкриває види освіти дорослих у ВНЗ – формальну, неформальну та інформальну, доводить необхідність соціально-педагогічної роботи у ВНЗ, пропедевтичну роль сучасного ВНЗ у підготовці студентської молоді до навчання протягом життя, показує можливості цих видів освіти у ВНЗ на прикладі вітчизняної історії. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
dc.subject | коректно андрогогічна модель | uk_UA |
dc.subject | дорослий | uk_UA |
dc.subject | дитина | uk_UA |
dc.subject | формальна освіта | uk_UA |
dc.subject | неформальна освіта | uk_UA |
dc.subject | інформальна освіта | uk_UA |
dc.subject | вища освіта | uk_UA |
dc.subject | неформальна освіта | uk_UA |
dc.title | Вища освіта в контексті андрогогічної моделі навчання | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |