dc.contributor.author |
Трубавіна, І. М. |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-01T14:10:11Z |
|
dc.date.available |
2021-02-01T14:10:11Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7120 |
|
dc.description |
Трубавіна І. М. Вища освіта в контексті андрогогічної моделі навчання / І.М.Трубавіна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 2. – С. 114-124. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Стаття розкриває особливості розуміння вищої освіти в контексті сучасних наукових розробок і світових тенденцій, доводить необхідність коректно андрогогічної моделі навчання у ВНЗ на основі показу різниці між студентом, учнем і дорослим, її значення для подальшого навчання протягом всього життя. Автор розкриває види освіти дорослих у ВНЗ – формальну, неформальну та інформальну, доводить необхідність соціально-педагогічної роботи у ВНЗ, пропедевтичну роль сучасного ВНЗ у підготовці студентської молоді до навчання протягом життя, показує можливості цих видів освіти у ВНЗ на прикладі вітчизняної історії. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
коректно андрогогічна модель |
uk_UA |
dc.subject |
дорослий |
uk_UA |
dc.subject |
дитина |
uk_UA |
dc.subject |
формальна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
неформальна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
інформальна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
вища освіта |
uk_UA |
dc.subject |
неформальна освіта |
uk_UA |
dc.title |
Вища освіта в контексті андрогогічної моделі навчання |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |