Abstract:
Стаття розкриває особливості розуміння вищої освіти в контексті сучасних наукових розробок і світових тенденцій, доводить необхідність коректно андрогогічної моделі навчання у ВНЗ на основі показу різниці між студентом, учнем і дорослим, її значення для подальшого навчання протягом всього життя. Автор розкриває види освіти дорослих у ВНЗ – формальну, неформальну та інформальну, доводить необхідність соціально-педагогічної роботи у ВНЗ, пропедевтичну роль сучасного ВНЗ у підготовці студентської молоді до навчання протягом життя, показує можливості цих видів освіти у ВНЗ на прикладі вітчизняної історії.
Description:
Трубавіна І. М. Вища освіта в контексті андрогогічної моделі навчання / І.М.Трубавіна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 2. – С. 114-124.