Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Системний підхід як методологія вдосконалення професійної підготовки майбутніх учителів хімії до формування еколого-гуманістичних цінностей у школярів

Show simple item record

dc.contributor.author Роман, С. В.
dc.date.accessioned 2021-02-01T13:23:08Z
dc.date.available 2021-02-01T13:23:08Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7116
dc.description Роман С. В. Системний підхід як методологія вдосконалення професійної підготовки майбутніх учителів хімії до формування еколого-гуманістичних цінностей у школярів / С. В. Роман // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 2. – С. 90-99. uk_UA
dc.description.abstract Розглянуто науково-теоретичні засади застосування системного підходу до актуальної проблеми вдосконалення професійної підготовки майбутніх учителів хімії щодо формування еколого-гуманістичних цінностей у школярів. Теоретичне дослідження підходів до визначення поняття «система», розгляду її основних ознак і властивостей, критеріїв виділення її компонентів дозволило нам виокремити основні системні властивості, які дали можливість найбільш змістовно й точно описати професійну підготовку майбутніх учителів хімії до формування еколого-гуманістичних цінностей у школярів як систему, а також у подальшому будуть покладені в основу її створення вже в якості педагогічної системи. Для дослідження означеної системи в якості найбільш доцільних нами було обрано такі аспекти системного підходу: системно-компонентний, системно-структурний, системно-функціональний, системно-комунікативний (системно-інформаційний), системно-інтеграційний (системно-управлінський), системно-історичний (системно-генетичний). Створено загальну концепцію фахової підготовки майбутніх учителів хімії до формування еколого-гуманістичних цінностей у школярів, що спрямована на професійне становлення вчителя-гуманіста. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject системний підхід uk_UA
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.subject майбутні вчителі uk_UA
dc.subject формування цінностей uk_UA
dc.title Системний підхід як методологія вдосконалення професійної підготовки майбутніх учителів хімії до формування еколого-гуманістичних цінностей у школярів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account