dc.contributor.author |
Міщенко, С. Г. |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-01T12:31:46Z |
|
dc.date.available |
2021-02-01T12:31:46Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7113 |
|
dc.description |
Міщенко С. Г. Орієнтованість науково-методичної роботи коледжу на формування у педагогів мотивації до безперервного професійного самовдосконалення / С. Г. Міщенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 2. – С. 70-76. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті обґрунтовано вплив організаційно-методичної умови орієнтованість науково-методичної роботи коледжу на формування у педагогів мотивації до безперервного професійного самовдосконалення на розвиток професійної компетентності викладачів у системі науково-методичної роботи коледжів. Представлено науковий досвід висвітлення проблеми самовдосконалення фахівця, зокрема педагога. Зауважено про проблеми недостатньої мотивації працівників освіти вкладати кошти у свою професійну підготовку, пов’язану із неможливістю гарантії збільшення заробітної плати чи збереження робочого місця. Виокремлено особливості впливу на мотивацію молодих педагогів з метою їхнього спрямування працювати за спеціальністю, а також на мотивацію досвідчених викладачів – долучатись до опанування інноваціями професійної сфери. Акцентовано увагу на способах стимуляції діяльності педагогічного персоналу, які можуть бути реалізовані в аспекті підвищення мотивації до самовдосконалення, зокрема творчих, ресурсних, статусних. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
науково-методична робота |
uk_UA |
dc.subject |
професійна компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
професійне самовдосконалення |
uk_UA |
dc.subject |
педагог |
uk_UA |
dc.subject |
мотивація |
uk_UA |
dc.title |
Орієнтованість науково-методичної роботи коледжу на формування у педагогів мотивації до безперервного професійного самовдосконалення |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |