Abstract:
У статті обґрунтовано вплив організаційно-методичної умови орієнтованість науково-методичної роботи коледжу на формування у педагогів мотивації до безперервного професійного самовдосконалення на розвиток професійної компетентності викладачів у системі науково-методичної роботи коледжів. Представлено науковий досвід висвітлення проблеми самовдосконалення фахівця, зокрема педагога. Зауважено про проблеми недостатньої мотивації працівників освіти вкладати кошти у свою професійну підготовку, пов’язану із неможливістю гарантії збільшення заробітної плати чи збереження робочого місця. Виокремлено особливості впливу на мотивацію молодих педагогів з метою їхнього спрямування працювати за спеціальністю, а також на мотивацію досвідчених викладачів – долучатись до опанування інноваціями професійної сфери. Акцентовано увагу на способах стимуляції діяльності педагогічного персоналу, які можуть бути реалізовані в аспекті підвищення мотивації до самовдосконалення, зокрема творчих, ресурсних, статусних.
Description:
Міщенко С. Г. Орієнтованість науково-методичної роботи коледжу на формування у педагогів мотивації до безперервного професійного самовдосконалення / С. Г. Міщенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 2. – С. 70-76.