Abstract:
Одним із провідних завдань вищої освіти є підготовка майбутніх фахівців, здатних до самоосвіти впродовж життя. Особливої актуальності зазначена проблема набуває в умовах динамічного розвитку інформаційного суспільства. У статті визначено сутність, характеристичні ознаки, функції та етапи самоосвітньої діяльності майбутнього фахівця. Розкрито сутність та функції інформаційно-навчального середовища. Виокремлено аспекти трансформації самоосвітньої діяльності майбутнього фахівця в умовах сьогодення. Представлено Інтернет-сервіси для підтримки етапів самоосвітньої діяльності майбутнього фахівця, що забезпечують ефективність її здійснення в сучасному відкритому інформаційно-навчальному середовищі.
Description:
Кисельова О. Б. Трансформація самоосвітньої діяльності майбутніх фахівців в умовах сьогодення / О. Б. Кисельова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 2. – С. 39-46.