Abstract:
У статті розглянуто проблему метафоричного моделювання педагогічного дискурсу в процесі викладання предметів педагогічного циклу. Акцентується увага на ролі метафори в процесі вивчення предметів педагогічного циклу, обґрунтовано її використання на усіх етапах професійно-педагогічної підготовки.
Феномен метафоричного моделювання проаналізовано в контексті ідей гуманітаризації сучасної освіти з опорою на історико-логічний, педагогічний та лінгвістичний підходи. Показані можливості смислового розширення педагогічного потенціалу предметів указаного циклу за рахунок метафоричних моделей, зумовлених специфічним й унікальним характером педагогічних явищ і процесів, для яких характерні багатофакторність і непередбачуваність. На основі визначення базових метафоричних концептів педагогічного дискурсу представлено можливості виділення основних функціональних типів метафоричних перенесень.
Description:
Ігнатович О. Г. Використання метафоричних моделей педагогічного дискурсу в процесі викладання педагогічних дисциплін в університеті / О. Г. Ігнатович // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 6 (303), жовтень. - Ч. 2. – С. 31-38.