dc.contributor.author |
Морозова, М.В. |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-22T13:00:05Z |
|
dc.date.available |
2020-12-22T13:00:05Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/6765 |
|
dc.description |
Морозова М. В. Генезис понять «компетенція» та «компетентність» у вітчизняних і зарубіжних психолого-педагогічних дослідженнях / М.В.Морозова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2020. - №5 (336),листопад. – С.51-60. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто специфіку понять «компетенція» та «компетентність», які є визначальними категоріями компетентнісного підходу в українській системі освіти. Схарактеризовано співвідношення між досліджуваними поняттями «компетенція» та «компетентність» та застосовано різні підходи до визначення їх сутності. Було зазначено, що у сучасних умовах модернізації системи освіти й виховання та, євроінтеграційних процесів навчання в Україні особливої актуальності набуває питання застосування компетентнісного підходу як основи нової освітньої парадигми. Представлені етапи становлення компетентнісного підходу в освіті. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
uk_UA |
dc.subject |
компетенція |
uk_UA |
dc.subject |
компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
освітній процес |
uk_UA |
dc.subject |
компетентнісний підхід. |
uk_UA |
dc.title |
Генезис понять «компетенція» та «компетентність» у вітчизняних і зарубіжних психолого-педагогічних дослідженнях |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |