Abstract:
У статті розглянуто специфіку понять «компетенція» та «компетентність», які є визначальними категоріями компетентнісного підходу в українській системі освіти. Схарактеризовано співвідношення між досліджуваними поняттями «компетенція» та «компетентність» та застосовано різні підходи до визначення їх сутності. Було зазначено, що у сучасних умовах модернізації системи освіти й виховання та, євроінтеграційних процесів навчання в Україні особливої актуальності набуває питання застосування компетентнісного підходу як основи нової освітньої парадигми. Представлені етапи становлення компетентнісного підходу в освіті.
Description:
Морозова М. В. Генезис понять «компетенція» та «компетентність» у вітчизняних і зарубіжних психолого-педагогічних дослідженнях / М.В.Морозова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2020. - №5 (336),листопад. – С.51-60.