| dc.contributor.author | Літовка, О. П. | |
| dc.date.accessioned | 2016-05-10T16:38:27Z | |
| dc.date.available | 2016-05-10T16:38:27Z | |
| dc.date.issued | 2015 | |
| dc.identifier.other | 371.134 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/670 | |
| dc.description | Особливості реальної практики формування професійної позиції майбутнього вчителя / О. П. Літовка // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журн. Сумського держ. пед. ун-ту імені А. С. Макаренка. – 2015. – № 1(45). – С. 313 – 321. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті обґрунтовується актуальність формування професійної позиції майбутнього вчителя в процесі фахової підготовки у педагогічному коледжі в умовах інтеграції України у Європейський освітній простір. Акцентується увага на особливостях особистісно-орієнтованої освітньої парадигми та на Болонському процесі, як на основних освітніх орієнтирах сьогодення. Характеризується вплив фахової підготовки педагогічного коледжу на позицію майбутнього фахівця. Аналізується зміст програм з головних профілюючих навчальних дисциплін і програм з різних видів педагогічної практики. Виокремлюється потенціал локальних тематичних блоків предметів психолого-педагогічного циклу, спрямований на розкриття різних підходів до змісту і значення професійної позиції в структурі професіоналізму майбутнього вчителя. Розглядаються результати діагностики рівнів сформованості когнітивного, мотиваційно-смислового і поведінкового критеріїв педагогічної позиції студентів. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | позиція | uk_UA |
| dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
| dc.subject | професійна діяльність | uk_UA |
| dc.subject | педагогіка | uk_UA |
| dc.subject | педагогічна діяльність | uk_UA |
| dc.title | Особливості реальної практики формування професійної позиції майбутнього вчителя | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |