dc.contributor.author |
Літовка, О. П. |
|
dc.date.accessioned |
2016-05-10T16:38:27Z |
|
dc.date.available |
2016-05-10T16:38:27Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.other |
371.134 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/670 |
|
dc.description |
Особливості реальної практики формування професійної позиції
майбутнього вчителя / О. П. Літовка // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні
технології : наук. журн. Сумського держ. пед. ун-ту імені А. С. Макаренка. – 2015. –
№ 1(45). – С. 313 – 321. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті обґрунтовується актуальність формування професійної позиції майбутнього вчителя в процесі фахової підготовки у педагогічному коледжі в умовах інтеграції України у Європейський освітній простір. Акцентується увага на особливостях особистісно-орієнтованої освітньої парадигми та на Болонському процесі, як на основних освітніх орієнтирах сьогодення. Характеризується вплив фахової підготовки педагогічного коледжу на позицію майбутнього фахівця. Аналізується зміст програм з головних профілюючих навчальних дисциплін і програм з різних видів педагогічної практики. Виокремлюється потенціал локальних тематичних блоків предметів психолого-педагогічного циклу, спрямований на розкриття різних підходів до змісту і значення професійної позиції в структурі професіоналізму майбутнього вчителя. Розглядаються результати діагностики рівнів сформованості когнітивного, мотиваційно-смислового і поведінкового критеріїв
педагогічної позиції студентів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
позиція |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
професійна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
педагогіка |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічна діяльність |
uk_UA |
dc.title |
Особливості реальної практики формування професійної позиції майбутнього вчителя |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |