Abstract:
У статті обґрунтовується актуальність формування професійної позиції майбутнього вчителя в процесі фахової підготовки у педагогічному коледжі в умовах інтеграції України у Європейський освітній простір. Акцентується увага на особливостях особистісно-орієнтованої освітньої парадигми та на Болонському процесі, як на основних освітніх орієнтирах сьогодення. Характеризується вплив фахової підготовки педагогічного коледжу на позицію майбутнього фахівця. Аналізується зміст програм з головних профілюючих навчальних дисциплін і програм з різних видів педагогічної практики. Виокремлюється потенціал локальних тематичних блоків предметів психолого-педагогічного циклу, спрямований на розкриття різних підходів до змісту і значення професійної позиції в структурі професіоналізму майбутнього вчителя. Розглядаються результати діагностики рівнів сформованості когнітивного, мотиваційно-смислового і поведінкового критеріїв
педагогічної позиції студентів.
Description:
Особливості реальної практики формування професійної позиції
майбутнього вчителя / О. П. Літовка // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні
технології : наук. журн. Сумського держ. пед. ун-ту імені А. С. Макаренка. – 2015. –
№ 1(45). – С. 313 – 321.