Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Педагогічна спрямованість особистості як базова основа розвитку професійної позиції майбутнього вчителя

Show simple item record

dc.contributor.author Літовка, О. П.
dc.date.accessioned 2016-05-10T16:32:20Z
dc.date.available 2016-05-10T16:32:20Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.other 371.134
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/669
dc.description Педагогічна спрямованість особистості як базова основа розвитку професійної позиції майбутнього вчителя / О. П. Літовка // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / редкол. : Т. І. Сущенко (голов. ред.) та ін. – Запоріжжя : Класич. приват. ун-т, 2014. – Вип. 38. – С. 216 – 219. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглядається педагогічна спрямованість особистості в контексті розвитку професійної позиції майбутнього вчителя. Характеризуються категорії „професійна позиція”, „педагогічна позиція” як система ціннісно-смислових ставлень особистості вчителя до різних сторін педагогічного процесу і його учасників. Уточнюється сенс понять: „спрямованість особистості”, „професійна спрямованість”, „педагогічна спрямованість”. Особлива увага приділяється опису особливостей педагогічної спрямованості як єдності особистісних якостей вчителя, що визначають усвідомлене розуміння цілей і завдань педагогічної діяльності, залежних від характеру домінуючого мотиву в системі професійної мотивації майбутнього вчителя. Підкреслюється важлива роль взаємозв'язку гуманістичного та інноваційного характеру педагогічної спрямованості і професійної позиції майбутнього вчителя, що формується на її основі. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject позиція uk_UA
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.subject професійна діяльність uk_UA
dc.subject педагогіка uk_UA
dc.subject педагогічна практика uk_UA
dc.title Педагогічна спрямованість особистості як базова основа розвитку професійної позиції майбутнього вчителя uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account