dc.contributor.author |
Літовка, О. П. |
|
dc.date.accessioned |
2016-05-10T16:32:20Z |
|
dc.date.available |
2016-05-10T16:32:20Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.other |
371.134 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/669 |
|
dc.description |
Педагогічна спрямованість особистості як базова основа розвитку професійної позиції майбутнього вчителя / О. П. Літовка // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / редкол. : Т. І. Сущенко (голов. ред.) та ін. – Запоріжжя : Класич. приват. ун-т, 2014. – Вип. 38. – С. 216 – 219. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглядається педагогічна спрямованість особистості в контексті розвитку професійної позиції майбутнього вчителя. Характеризуються категорії „професійна позиція”, „педагогічна позиція” як система ціннісно-смислових ставлень особистості вчителя до різних сторін педагогічного процесу і його учасників. Уточнюється сенс понять: „спрямованість особистості”, „професійна спрямованість”, „педагогічна спрямованість”. Особлива увага приділяється опису особливостей педагогічної спрямованості як єдності особистісних якостей вчителя, що визначають усвідомлене розуміння цілей і завдань педагогічної діяльності, залежних від характеру домінуючого мотиву в системі професійної мотивації майбутнього вчителя. Підкреслюється важлива роль взаємозв'язку гуманістичного та інноваційного характеру педагогічної спрямованості і професійної позиції майбутнього вчителя, що формується на її основі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
позиція |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
професійна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
педагогіка |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічна практика |
uk_UA |
dc.title |
Педагогічна спрямованість особистості як базова основа розвитку професійної позиції майбутнього вчителя |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |