| dc.contributor.author | Літовка, О. П. | |
| dc.date.accessioned | 2016-05-10T16:32:20Z | |
| dc.date.available | 2016-05-10T16:32:20Z | |
| dc.date.issued | 2014 | |
| dc.identifier.other | 371.134 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/669 | |
| dc.description | Педагогічна спрямованість особистості як базова основа розвитку професійної позиції майбутнього вчителя / О. П. Літовка // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / редкол. : Т. І. Сущенко (голов. ред.) та ін. – Запоріжжя : Класич. приват. ун-т, 2014. – Вип. 38. – С. 216 – 219. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті розглядається педагогічна спрямованість особистості в контексті розвитку професійної позиції майбутнього вчителя. Характеризуються категорії „професійна позиція”, „педагогічна позиція” як система ціннісно-смислових ставлень особистості вчителя до різних сторін педагогічного процесу і його учасників. Уточнюється сенс понять: „спрямованість особистості”, „професійна спрямованість”, „педагогічна спрямованість”. Особлива увага приділяється опису особливостей педагогічної спрямованості як єдності особистісних якостей вчителя, що визначають усвідомлене розуміння цілей і завдань педагогічної діяльності, залежних від характеру домінуючого мотиву в системі професійної мотивації майбутнього вчителя. Підкреслюється важлива роль взаємозв'язку гуманістичного та інноваційного характеру педагогічної спрямованості і професійної позиції майбутнього вчителя, що формується на її основі. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | позиція | uk_UA |
| dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
| dc.subject | професійна діяльність | uk_UA |
| dc.subject | педагогіка | uk_UA |
| dc.subject | педагогічна практика | uk_UA |
| dc.title | Педагогічна спрямованість особистості як базова основа розвитку професійної позиції майбутнього вчителя | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |