Abstract:
У статті розглядається педагогічна спрямованість особистості в контексті розвитку професійної позиції майбутнього вчителя. Характеризуються категорії „професійна позиція”, „педагогічна позиція” як система ціннісно-смислових ставлень особистості вчителя до різних сторін педагогічного процесу і його учасників. Уточнюється сенс понять: „спрямованість особистості”, „професійна спрямованість”, „педагогічна спрямованість”. Особлива увага приділяється опису особливостей педагогічної спрямованості як єдності особистісних якостей вчителя, що визначають усвідомлене розуміння цілей і завдань педагогічної діяльності, залежних від характеру домінуючого мотиву в системі професійної мотивації майбутнього вчителя. Підкреслюється важлива роль взаємозв'язку гуманістичного та інноваційного характеру педагогічної спрямованості і професійної позиції майбутнього вчителя, що формується на її основі.
Description:
Педагогічна спрямованість особистості як базова основа розвитку професійної позиції майбутнього вчителя / О. П. Літовка // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / редкол. : Т. І. Сущенко (голов. ред.) та ін. – Запоріжжя : Класич. приват. ун-т, 2014. – Вип. 38. – С. 216 – 219.