Abstract:
У статті проведено науково-педагогічну діагностику реального рівня сформованості інформаційної культури майбутніх учителів в умовах інформаційно-гібридної війни, визначено сутність понять «діагностична діяльність» та «діагностика», схарактеризовано ключові функції та головну мету педагогічної діагностики (інформаційне забезпечення системи управління навчальним процесом в контексті визначення змісту і оптимальних методів навчання у конкретний момент навчального процесу). Розглянуто поняття «критерій» і «показник». У структурі інформаційної культури студентської молоді виокремлено такі компоненти як ціннісно-потребнісний, когнітивно-комунікативний, інтерактивно-технологічний і критично-рефлексивний. На основі означених компонентів інформаційної культури виділено наступні критерії: мотиваційно-аксіологічний, змістовно-процесуальний, прогностично-діяльнісний та аналітично-результативний. Представлено детальну характеристику кожного з критеріїв інформаційної культури студентської молоді в умовах інформаційно-гібридної війни. Відповідно до визначених критеріїв запропоновано відповідні у змістовному плані показники, які розкривають сутність як критеріїв, так і компонентів інформаційної культури.
Description:
Шехавцов М. О. Розробка критеріїв сформованості інформаційної культури студентської молоді в умовах інформаційно-гібридної війни / М. О. Шехавцов // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2019. - № 6 (329), Ч. І. - С. 72-79.