dc.contributor.author | Літовка, О. П. | |
dc.date.accessioned | 2016-05-06T18:27:33Z | |
dc.date.available | 2016-05-06T18:27:33Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.other | 377.8.011.3–051–047.37 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/658 | |
dc.description | Професійна позиція майбутнього вчителя: андрагогічний аспект / О. П. Літовка // Вісник Черкаського університету : Педагогічні науки. – 2013. – № 10 (263). – С. 72 – 77. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті подається змістова характеристика педагогічної позиції. Особлива увага приділяється феномену професійної позиції майбутнього вчителя. Позиція педагога розглядається на міждисциплінарному рівні. Характеризується андрагонічний аспект досліджуваного явища. Актуалізується значимість неперервної освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | професійна діяльність | uk_UA |
dc.subject | позиція | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | непереривна освіта | uk_UA |
dc.title | Професійна позиція майбутнього вчителя: андрагогічний аспект | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |