| dc.contributor.author | Крошка, С. А. | |
| dc.contributor.author | Борисенко, Л. Л. | |
| dc.contributor.author | Єршов, С. І. | |
| dc.date.accessioned | 2016-05-06T17:33:56Z | |
| dc.date.available | 2016-05-06T17:33:56Z | |
| dc.date.issued | 2014 | |
| dc.identifier.other | 371.487 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/653 | |
| dc.description | Підготовка майбутніх учителів початкових класів до впровадження здоров’язбережувальних технологій на уроках / С. А. Крошка, Л. Л. Борисенко, С. І. Єршов // Гуманізація навчально-виховного процесу: збірник наукових праць. – Слов’янськ : ДДПУ, 2014. – С. 205 – 212. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті розкрито зміст поняття «здоров’язбережувальні технології», охарактеризована мета усіх здоров’язберігаючих освітніх технологій, описано валеологічні компетенції, які отримують учні під час використання здоров’язберігаючих технологій, визначені напрямки роботи у процесі занять для збереження здоров’я учнів. Описана модель професійно-педагогічної діяльності вчителя, яка спрямована на підтримання і збереження здоров’я учнів. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | технології | uk_UA |
| dc.subject | компетентність | uk_UA |
| dc.subject | валеологія | uk_UA |
| dc.subject | здоров'є | uk_UA |
| dc.subject | початкова освіта | uk_UA |
| dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
| dc.title | Підготовка майбутніх учителів початкових класів до впровадження здоров’язбережувальних технологій на уроках | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |