dc.contributor.author |
Крошка, С. А. |
|
dc.contributor.author |
Борисенко, Л. Л. |
|
dc.contributor.author |
Єршов, С. І. |
|
dc.date.accessioned |
2016-05-06T17:33:56Z |
|
dc.date.available |
2016-05-06T17:33:56Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.other |
371.487 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/653 |
|
dc.description |
Підготовка майбутніх учителів початкових класів до впровадження здоров’язбережувальних технологій на уроках / С. А. Крошка, Л. Л. Борисенко, С. І. Єршов // Гуманізація навчально-виховного процесу: збірник наукових праць. – Слов’янськ : ДДПУ, 2014. – С. 205 – 212. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розкрито зміст поняття «здоров’язбережувальні технології», охарактеризована мета усіх здоров’язберігаючих освітніх технологій, описано валеологічні компетенції, які отримують учні під час використання здоров’язберігаючих технологій, визначені напрямки роботи у процесі занять для збереження здоров’я учнів. Описана модель професійно-педагогічної діяльності вчителя, яка спрямована на підтримання і збереження здоров’я учнів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
технології |
uk_UA |
dc.subject |
компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
валеологія |
uk_UA |
dc.subject |
здоров'є |
uk_UA |
dc.subject |
початкова освіта |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка |
uk_UA |
dc.title |
Підготовка майбутніх учителів початкових класів до впровадження здоров’язбережувальних технологій на уроках |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |