Abstract:
У статті розкрито зміст поняття «здоров’язбережувальні технології», охарактеризована мета усіх здоров’язберігаючих освітніх технологій, описано валеологічні компетенції, які отримують учні під час використання здоров’язберігаючих технологій, визначені напрямки роботи у процесі занять для збереження здоров’я учнів. Описана модель професійно-педагогічної діяльності вчителя, яка спрямована на підтримання і збереження здоров’я учнів.
Description:
Підготовка майбутніх учителів початкових класів до впровадження здоров’язбережувальних технологій на уроках / С. А. Крошка, Л. Л. Борисенко, С. І. Єршов // Гуманізація навчально-виховного процесу: збірник наукових праць. – Слов’янськ : ДДПУ, 2014. – С. 205 – 212.