Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Теоретичні та методичні засади системи професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до педагогічної діяльності

Show simple item record

dc.contributor.author Котова, О.В.
dc.contributor.author Сопотницька, О.В.
dc.date.accessioned 2020-10-30T12:35:04Z
dc.date.available 2020-10-30T12:35:04Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/6401
dc.description Котова О. В.Теоретичні та методичні засади системи професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до педагогічної діяльності / О.В.Котова,О.В.Сопотницька // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2020. - №1 (332). - С.237-247. uk_UA
dc.description.abstract Стаття присвячена дослідженню проблеми професійної підготовки майбутнього вчителя фізичної культури в закладах вищої освіти як процес формування особистості, який відбувається у відповідності до процесу професійно-педагогічної діяльності. Метою статті є аналіз науково-методичної літератури з проблеми підготовки майбутніх учителів фізичної культури та розроблені перспективні напрямки освітніх систем підготовки фахівців і використання оптимальних способів організації педагогічного впливу на учнів у навчально - виховному процесі з фізичної культури в закладі загальної середньої освіти. Професійна діяльність має дві складові: перша складає систему засобів, що спрямовані на пізнання професії і галузі знань, які входять до її теоретичної основи; друга - система дій, яка спрямована на саморозвиток, самовизначення особистості з метою надбання впевненості в собі, яка сприяє розвитку компетентності в практиці професійної діяльності. Процес професійної підготовки майбутніх вчителів фізичної культури є складним і багатогранним. Якісна підготовка майбутніх вчителів фізичної культури неможлива без усвідомлення студентами основ педагогічної діяльності, що включає не лише здобуття знань, умінь і навичок, а й виховання належного ставлення до майбутньої практичної діяльності. Формування професійно-педагогічної діяльності має відбуватися на основі глибокого розуміння сутності практичної діяльності вчителя фізичної культури. Підготовка майбутніх вчителів фізичної культури - це процес, який включає навчання, виховання і розвиток та відображає специфіку фахової підготовки на рівні засвоєння системи знань, умінь, навичок й формування особистості майбутнього вчителя. Проблема підготовки майбутніх учителів фізичної культури та розробка перспективних напрямків і залучення студентів до майбутньої професії в практичній реалізації в умовах шкільної освіти, яка не знаходить належної реалізації принцип зв’язку теорії з практикою. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.subject майбутній вчитель uk_UA
dc.subject фізична культура uk_UA
dc.subject освітній процес uk_UA
dc.title Теоретичні та методичні засади системи професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до педагогічної діяльності uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account