Abstract:
Стаття присвячена дослідженню проблеми професійної підготовки майбутнього вчителя фізичної культури в закладах вищої освіти як процес формування особистості, який відбувається у відповідності до процесу професійно-педагогічної діяльності. Метою статті є аналіз науково-методичної літератури з проблеми підготовки майбутніх учителів фізичної культури та розроблені перспективні напрямки освітніх систем підготовки фахівців і використання оптимальних способів організації педагогічного впливу на учнів у навчально - виховному процесі з фізичної культури в закладі загальної середньої освіти.
Професійна діяльність має дві складові: перша складає систему засобів, що спрямовані на пізнання професії і галузі знань, які входять до її теоретичної основи; друга - система дій, яка спрямована на саморозвиток, самовизначення особистості з метою надбання впевненості в собі, яка сприяє розвитку компетентності в практиці професійної діяльності.
Процес професійної підготовки майбутніх вчителів фізичної культури є складним і багатогранним. Якісна підготовка майбутніх вчителів фізичної культури неможлива без усвідомлення студентами основ педагогічної діяльності, що включає не лише здобуття знань, умінь і навичок, а й виховання належного ставлення до майбутньої практичної діяльності. Формування професійно-педагогічної діяльності має відбуватися на основі глибокого розуміння сутності практичної діяльності вчителя фізичної культури. Підготовка майбутніх вчителів фізичної культури - це процес, який включає навчання, виховання і розвиток та відображає специфіку фахової підготовки на рівні засвоєння системи знань, умінь, навичок й формування особистості майбутнього вчителя.
Проблема підготовки майбутніх учителів фізичної культури та розробка перспективних напрямків і залучення студентів до майбутньої професії в практичній реалізації в умовах шкільної освіти, яка не знаходить належної реалізації принцип зв’язку теорії з практикою.
Description:
Котова О. В.Теоретичні та методичні засади системи професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до педагогічної діяльності / О.В.Котова,О.В.Сопотницька // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2020. - №1 (332). - С.237-247.