| dc.contributor.author | Кононенко, А.Г. | |
| dc.contributor.author | Масліч, С. В. | |
| dc.date.accessioned | 2020-09-21T08:51:29Z | |
| dc.date.available | 2020-09-21T08:51:29Z | |
| dc.date.issued | 2020 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/6033 | |
| dc.description | Кононенко А. Г. Використання SMART-комплексів у методичній системі сучасних інформаційно-освітніх технологій / А.Г.Масліч,С.В.Маслін // Education and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Гол. ред. А. В. Жучок; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2020. - № 1 (173). – С.37-46. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті розглянуто основні аспекти використання SMART-комплексів у методичній системі сучасних інформаційно- освітніх технологій. Здійснено аналіз нормативно-правової бази щодо використання інформаційних технологій в освітньому процесі, описано основні ознаки інформаційного суспільства, установлено взаємозв’язок освіти й суспільства. Окреслено загальні підходи до реа¬лізації механізмів реформування україн¬ської освіти. З’ясовано, що якість освіти залежить від форм і методів, які використовуються при організації навчальної діяльності. Зазначено, що більшість сучасних методик пов’язано з використанням цифрових (інформаційно-освітніх) технологій. Наголошено на ефективності впровадження компетентнісного підходу при підготовці майбутніх фахівців. Наведено дефініцію понять «цифрова компетентність», «інформаційно-освітнє середовище». Визначено суть поняття «SMART -комплекс» як взаємозв’язану сукупність нормативних і навчально-методичних матеріалів, що існують в інформаційно-освітньому середовищі освітнього закладу і є необхідними для ефективного формування компетентностей як програмованого результату засвоєння навчальних дисциплін. Запропоновано індивідуальну концепцію SMART -навчання та структуру методичної системи з використанням SMART- комплексів. Доведено, що взаємодія між структурними компонентами цієї методичної системи відбувається на двох рівнях: змістовному та діяльнісному. Охарактеризовано загальні функції SMART -комплексів, що сприяють здійсненню якісної підготовки здобувачів освіти. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
| dc.subject | SMART-комплекс | uk_UA |
| dc.subject | методична система | uk_UA |
| dc.subject | інформаційно-освітнє середовище | uk_UA |
| dc.subject | інформаційні технології | uk_UA |
| dc.subject | цифрова компетентність | uk_UA |
| dc.subject | інформаційно- освітні технології. | uk_UA |
| dc.title | Використання SMART-комплексів у методичній системі сучасних інформаційно-освітніх технологій | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |