Abstract:
У статті схарактеризовано проблеми підвищення вимог до педагогів системи початкової професійної освіти, а саме до майстрів виробничого навчання за профілем «Харчові технології». Визначено комплекс труднощів, з якими стикається майстер на робочому місці. Виявляються при¬чини недостатньо високого рівня їхньої педагогічної підготовки, обґрунтовується необхідність підвищення професійно-педа¬гогічної компетентності. Стверджується, що успішність діяльності майстрів виробничого навчання визначається тією допомогою, яку вони отримують на робочому місці, в освітніх установах у процесі подолання професійних педагогічних труднощів.
Професійно-педагогічна компетентність майстра виробничого навчання за профілем «Харчові технології» визначається як інтегральна сукупність знань, умінь, навичок, здібностей і якостей особистості, що дозволяють успішно здійснювати навчально-виробничу діяльність з підготовки майбутніх працівників галузі ресторанного господарства. Обґрунтовується, що підвищення професійно-педагогічної компетентності майстра виробничого навчання має здійснюватися в процесі його професійної діяльності.
Для вирішення проблеми підвищення професійно-педагогічної компетентності майстра виробничого навчання за профілем «Харчові технології» в процесі його професійної діяльності запропонована відповідна модель.
Description:
Гіренко Н.І. Підвищення професійно-педагогічної компетентності майстра виробничого навчання за профілем «Харчові технології» / Н.І. Гіренко, Д.П. Крамаренко // Education and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Гол. ред. А. В. Жучок; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2020. - № 1 (173). – С.26-36.