Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Інклюзивна освіта в умовах нової української школи: проблеми та перспективи

Show simple item record

dc.contributor.author Хренова, В.В.
dc.date.accessioned 2020-09-21T06:49:38Z
dc.date.available 2020-09-21T06:49:38Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/6030
dc.description Хренова В.В. Інклюзивна освіта в умовах нової української школи: проблеми та перспективи / В.В.Хренова В.В. // Education and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Гол. ред. А. В. Жучок; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2020. - № 1 (173). – С.3-13. uk_UA
dc.description.abstract У статті охарактеризовано інклюзивну освіту, висвітлено негативні сторони старої системи навчання дітей з особливими освітніми потребами та передумови впровадження інклюзії в освітній процес закладів загальної середньої освіти нашої країни. Запропоновано визначення інклюзивного навчання (освіти) як системи освітніх послуг, що забезпечує реалізацію права на освіту осіб з особливими освіт¬німи потребами, а також їхню соціалізацію та інтеграцію в суспільство. Висвітлено роль та місце інклюзії в Новій українській школі, основні концептуальні положення. З’ясовано, що розуміння ж по¬треб дитини спирається на аналіз основних сфер розвитку дитячого організму. Подано класифікацію відхилень розвитку дитини за В. Лебединським. Розкрито сутність поняття «особа з особливими освітніми потребами». Ви-значено категорії дітей з особливими освітніми потребами відповідно до таких класифікаційних ознак, як: особливості психофізичного розвитку, особливості опанування навчальної діяльності, особливості встановлення контактів із соціальним середовищем та особливості роз¬витку внаслідок впливу соціального середовища. Перераховано принципові відмінності інклюзивного освітнього процесу від традиційного. На підставі аналізу наукових джерел зроблено висновки, що ефективне інклюзивне навчання можливе лише за умови спеціальної підготовки й перепідготовки педагогічних кадрів. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка uk_UA
dc.relation.ispartofseries освіта та педагогічна наука;
dc.subject інклюзивна освіта uk_UA
dc.subject особливі освітні потреби uk_UA
dc.subject нова українська школа uk_UA
dc.subject дизонтогенез uk_UA
dc.subject класифікація відхилень розвитку дитини uk_UA
dc.subject інклюзивне середовище uk_UA
dc.subject підготовка учителів uk_UA
dc.title Інклюзивна освіта в умовах нової української школи: проблеми та перспективи uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account