dc.contributor.author |
Хренова, В.В. |
|
dc.date.accessioned |
2020-09-21T06:49:38Z |
|
dc.date.available |
2020-09-21T06:49:38Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/6030 |
|
dc.description |
Хренова В.В. Інклюзивна освіта в умовах нової української школи: проблеми та перспективи / В.В.Хренова В.В. // Education and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Гол. ред. А. В. Жучок; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2020. - № 1 (173). – С.3-13. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті охарактеризовано інклюзивну освіту, висвітлено негативні сторони старої системи навчання дітей з особливими освітніми потребами та передумови впровадження інклюзії в освітній процес закладів загальної середньої освіти нашої країни.
Запропоновано визначення інклюзивного навчання (освіти) як системи освітніх послуг, що забезпечує реалізацію права на освіту осіб з особливими освіт¬німи потребами, а також їхню соціалізацію та інтеграцію в суспільство. Висвітлено роль та місце інклюзії в Новій українській школі, основні концептуальні положення. З’ясовано, що розуміння ж по¬треб дитини спирається на аналіз основних сфер розвитку дитячого організму. Подано класифікацію відхилень розвитку дитини за В. Лебединським.
Розкрито сутність поняття «особа з особливими освітніми потребами». Ви-значено категорії дітей з особливими освітніми потребами відповідно до таких класифікаційних ознак, як: особливості психофізичного розвитку, особливості опанування навчальної діяльності, особливості встановлення контактів із соціальним середовищем та особливості роз¬витку внаслідок впливу соціального середовища. Перераховано принципові відмінності інклюзивного освітнього процесу від традиційного. На підставі аналізу наукових джерел зроблено висновки, що ефективне інклюзивне навчання можливе лише за умови спеціальної підготовки й перепідготовки педагогічних кадрів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
освіта та педагогічна наука; |
|
dc.subject |
інклюзивна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
особливі освітні потреби |
uk_UA |
dc.subject |
нова українська школа |
uk_UA |
dc.subject |
дизонтогенез |
uk_UA |
dc.subject |
класифікація відхилень розвитку дитини |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзивне середовище |
uk_UA |
dc.subject |
підготовка учителів |
uk_UA |
dc.title |
Інклюзивна освіта в умовах нової української школи: проблеми та перспективи |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |