dc.contributor.author |
Крошка, С. А. |
|
dc.contributor.author |
Матліна, О. В. |
|
dc.date.accessioned |
2016-04-16T19:31:47Z |
|
dc.date.available |
2016-04-16T19:31:47Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.other |
378.183:374.32 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/592 |
|
dc.description |
Використання медіа-засобів у соціально-гуманітарній роботі Лисичанського педагогічного коледжу як чинників впливу на процес виховання особистості / С. А. Крошка , О. В. Матліна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 2 (291). - С. 37 - 44. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті на основі аналізу наукових наробок розкрито значення застосування засобів медіа-освіти у сучасному навчальному закладі. Визначена структура діяльності молодіжного медіа-центру щодо активного залучення студентської молоді до нових інноваційних дозвіллєвих сфер діяльності. Обґрунтовано зміст поняття «медіа-засіб», розглянуто теоретичні аспекти застосування медіа-засобів у соціально-гуманітарній роботі коледжу. Обираючи форми, методи, прийоми роботи
із застосуванням медіа-засобів у соціально-гуманітарній роботі викладач
коледжу навчає студентів критично мислити, формує навички самостійної роботи, залучає до інтерактивного навчання, розвиває творчі здібності. Впроваджувати засоби медіа-освіти слід на початковому етапі студентського навчання. Системний підхід до залучення медіаосвітнього досвіду змінили діяльнісну соціально-гуманітарну сферу як студента, так і викладача. Коледж має свою уніфіковану структуру медіа-простору соціально-гуманітарної роботи. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
медіа-освіта |
uk_UA |
dc.subject |
середні навчальні заклади |
uk_UA |
dc.subject |
виховання |
uk_UA |
dc.subject |
навчальна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
засоби навчання |
uk_UA |
dc.title |
Використання медіа-засобів у соціально-гуманітарній роботі Лисичанського педагогічного коледжу як чинників впливу на процес виховання особистості |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |