Abstract:
У статті на основі аналізу наукових наробок розкрито значення застосування засобів медіа-освіти у сучасному навчальному закладі. Визначена структура діяльності молодіжного медіа-центру щодо активного залучення студентської молоді до нових інноваційних дозвіллєвих сфер діяльності. Обґрунтовано зміст поняття «медіа-засіб», розглянуто теоретичні аспекти застосування медіа-засобів у соціально-гуманітарній роботі коледжу. Обираючи форми, методи, прийоми роботи
із застосуванням медіа-засобів у соціально-гуманітарній роботі викладач
коледжу навчає студентів критично мислити, формує навички самостійної роботи, залучає до інтерактивного навчання, розвиває творчі здібності. Впроваджувати засоби медіа-освіти слід на початковому етапі студентського навчання. Системний підхід до залучення медіаосвітнього досвіду змінили діяльнісну соціально-гуманітарну сферу як студента, так і викладача. Коледж має свою уніфіковану структуру медіа-простору соціально-гуманітарної роботи.
Description:
Використання медіа-засобів у соціально-гуманітарній роботі Лисичанського педагогічного коледжу як чинників впливу на процес виховання особистості / С. А. Крошка , О. В. Матліна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 2 (291). - С. 37 - 44.