dc.contributor.author |
Сіненко, К.О. |
|
dc.date.accessioned |
2020-09-08T10:23:09Z |
|
dc.date.available |
2020-09-08T10:23:09Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/5514 |
|
dc.description |
Сіненко К.О. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб формування медіа-компетентності майбутніх учителів початкової школи / К.О.Сіненко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка:Педагогічні науки. - 2018. - №8 (322) листопад. - Ч.1 - С.144-150. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Стаття присвячена проблемі формування медіа-компетентності майбутніх учителів початкових класів засобами інформаційно- комунікаційних технологій (ІКТ). Визначено, що ІКТ - це сукупність методів, засобів та технічних пристроїв забезпечення інформаційних технологій на основі комп’ютерних мереж і приладів передавання інформації. Подано типи ІКТ, які є найбільш ефективними для формування медіа-компетентності майбутніх учителів. Доведено, що використання ІКТ сприяє формуванню знань про медіа-засоби, їхні можливості у подальшій професійній діяльності; формуванню вміння щодо створення необхідного дидактичного супроводу освітнього процесу початкової школи, мотивації щодо самостійного пошуку інформації, творчій активності майбутніх фахівців тощо. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) |
uk_UA |
dc.subject |
медіа- компетентність майбутнього вчителя початкових класів |
uk_UA |
dc.subject |
медіа-освіта |
uk_UA |
dc.subject |
медіа-засоби |
uk_UA |
dc.title |
Інформаційно-комунікаційні технології як засіб формування медіа-компетентності майбутніх учителів початкової школи |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |