| dc.contributor.author | Сіненко, К.О. | |
| dc.date.accessioned | 2020-09-08T10:23:09Z | |
| dc.date.available | 2020-09-08T10:23:09Z | |
| dc.date.issued | 2018 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/5514 | |
| dc.description | Сіненко К.О. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб формування медіа-компетентності майбутніх учителів початкової школи / К.О.Сіненко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка:Педагогічні науки. - 2018. - №8 (322) листопад. - Ч.1 - С.144-150. | uk_UA |
| dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемі формування медіа-компетентності майбутніх учителів початкових класів засобами інформаційно- комунікаційних технологій (ІКТ). Визначено, що ІКТ - це сукупність методів, засобів та технічних пристроїв забезпечення інформаційних технологій на основі комп’ютерних мереж і приладів передавання інформації. Подано типи ІКТ, які є найбільш ефективними для формування медіа-компетентності майбутніх учителів. Доведено, що використання ІКТ сприяє формуванню знань про медіа-засоби, їхні можливості у подальшій професійній діяльності; формуванню вміння щодо створення необхідного дидактичного супроводу освітнього процесу початкової школи, мотивації щодо самостійного пошуку інформації, творчій активності майбутніх фахівців тощо. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
| dc.subject | інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) | uk_UA |
| dc.subject | медіа- компетентність майбутнього вчителя початкових класів | uk_UA |
| dc.subject | медіа-освіта | uk_UA |
| dc.subject | медіа-засоби | uk_UA |
| dc.title | Інформаційно-комунікаційні технології як засіб формування медіа-компетентності майбутніх учителів початкової школи | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |