Abstract:
Стаття присвячена проблемі формування медіа-компетентності майбутніх учителів початкових класів засобами інформаційно- комунікаційних технологій (ІКТ). Визначено, що ІКТ - це сукупність методів, засобів та технічних пристроїв забезпечення інформаційних технологій на основі комп’ютерних мереж і приладів передавання інформації. Подано типи ІКТ, які є найбільш ефективними для формування медіа-компетентності майбутніх учителів. Доведено, що використання ІКТ сприяє формуванню знань про медіа-засоби, їхні можливості у подальшій професійній діяльності; формуванню вміння щодо створення необхідного дидактичного супроводу освітнього процесу початкової школи, мотивації щодо самостійного пошуку інформації, творчій активності майбутніх фахівців тощо.