Abstract:
У статті встановлено наступне. У зв’язку з тим, що сучасний етап розвитку нашої держави висунув нові вимоги до правника, система навчання юридичних дисциплін потребує принципового оновлення на основі компетентнісного підходу. Мета статті – обгрунтувати компетентнісно орієнтовану методику навчання юридичних дисциплін як сукупність методів, прийомів, форм, застосування яких забезпечує формування компетентностей випускника правничої школи. Встановлено, що умовою формування компетентностей як результатів навчання юридичних дисциплін є систематична активізація пізнавальної діяльності студентів. Враховуючи це, під час організації освітнього процесу слід реалізувати інтерактивне і проблемне навчання, зокрема: використовувати проблемний виклад та метод кейсів; проводити роботу студентів із джерелами права, щодо складання юридичних документів, з виконання проектів; проводити ігрове моделювання судових засідань/процесів; створювати умови для проходження студентами практики.