dc.contributor.author |
Рєпкін, В. В. |
|
dc.contributor.author |
Репкіна, Н. В. |
|
dc.date.accessioned |
2020-09-07T20:57:22Z |
|
dc.date.available |
2020-09-07T20:57:22Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
https://periodicals.karazin.ua/psychology/article/view/11262 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/5508 |
|
dc.description |
Рєпкін, В.В. До проблеми щодо теорії розвивального навчання Ч. 1. / В.В.Рєпкін, Н. В. Репкіна // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія Психологія. - (64). - 75-79. - Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/psychology/article/view/11262 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглядаються взаємообумовлені особливості функцій, цілей, змісту і способу передачі норм культури в розвивальному навчанні (далі РН). Ці компоненти в сукупності з особливостями учбової активності і взаємодії учасників РН характеризують його як цілісну освітню систему, підпорядковану завданню розвитку учня як суб’єкта нерепродуктивної перетворювальної діяльності, а потім і творчої особистості. Основні положення описаної теоретичної моделі РН були покладені в основу його варіанту, розробленого і апробованого харківською дослідницькою групою і реалізованого у вигляді програм і підручників РН мові в 1 - 9 класах і математики в початковій школі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.title |
До проблеми щодо теорії розвивального навчання Ч. 1 |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |