dc.contributor.author |
Желанова, В.В. |
|
dc.date.accessioned |
2020-09-07T12:56:06Z |
|
dc.date.available |
2020-09-07T12:56:06Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/5501 |
|
dc.description |
Желанова В.В. Контекстне навчання як умова формування соціокультурної компетентності студентів коледжу / В.В.Желанова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - №8 (322) листопад. - Ч.1 - С.100-107. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті висвітлено технологію контекстного навчання при формуванні соціокультурної компетентності студентів в умовах коледжу. Дана технологія представлена неімітаційними (лекції контекстного типу), імітаційними ігровими (ділова гра контекстної спрямованості) та імітаційними неігровими (аналіз соціокультурних ситуацій та розв’язання соціокультурних задач контекстної спрямованості) організаційними формами навчання контекстного типу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
технологія контекстного навчання |
uk_UA |
dc.subject |
лекція контекстного типу |
uk_UA |
dc.subject |
ділова гра |
uk_UA |
dc.subject |
соціокультурна ситуація |
uk_UA |
dc.subject |
соціокультурна задача контекстної спрямованості |
uk_UA |
dc.subject |
соціокультурна компетентність |
uk_UA |
dc.title |
Контекстне навчання як умова формування соціокультурної компетентності студентів коледжу |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |